-152-

Godmorgon, det är lov och jag vaknar tio i nio. Jag har drömt konstigt och mycket. Jag har även vaknat på fel sida, lite missnöjd med mig själv och mina val idag tydligen. Jag vill ha min systemkamera här och min andra dator så jag kan leka i photoshop och göra en ny header för nu vet jag hur jag vill att den ska se ut, tror jag. Skotertur låter lockande idag, iPhonebilder verkar få räcka också. Tur att iPhone 4s har en så underbart bra kamera. Jag tänkte på en sak, Nickelback, som jag har förståt det så anser ''riktiga rockare'' att Nickelback inte är rock, jag förstår inte riktigt det. Jag tycker att de är ganska mycket rock, fast jag är ju så gammaldags så hårdrock för mig är Rolling Stones och Black Sabbath inte Adept eller In Flames även om jag tycker riktigt mycket om båda de banden. Sen kanske jag inte kan räknas som ''riktig rockare'' med tanke på att jag kan tycka att Rihanna eller Jessi J kan komma med bra låtar. Just nu på morgonkvisten började med att lyssna på Lillasyster och de ska ni också få göra.
-
-
Jag vet vad jag vill säga men jag hittar inga ord, allt jag tänker på är mord!
-
Haha, så brutalt.. och bra.
-
Ha en fin dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0