Play to kill!

-
To many men with to many pills.
I shoot to thrill, play to kill.
AC/DC, Man, I love it.
-
92% batteri på datorn. scrollar genom någon blogg som nån random brud gjort om sitt perfekta liv med sin perfekta kropp, sin underbara pojkvän, alla pengar, kläder och snygga ögonbryn. Pollenallergin är hennes värsta problem. Not sayin' att jag är bättre men på något sätt finner jag inget intresse i att läsa om varför människor inte målat naglarna eller vilket mainstream gina linne de köpte senast. Jag kanske är svårflörtad, inte vet jag. Men när det kommer till bloggar så är det inteligens och bra skrivna texter jag letar efter, inte bilder på klackskor om bloggaren inte heter Fanny Lyckman iförsig eller LeHappy, det är två mobebloggar värda att kolla. Jag tycker om att läsa, det kan inte vara vanligt bland min generation eller igentligen vilken bloggintresserad människa somhelst. Om någon människa kommer fram till mig och säger att de läst min blogg så menar de igentligen att de kollat bilderna och skummat igenom texterna. Jag anntar att det är för att de tror att jag skriver om vad jag gjort på dagarna precis som vilken somhelst. Jag förstår att man inte läser det jag skriver för det är oftast wall of text och oftast om ingenting och allt på engång. Point of story, det finns ingen, jag tycker om att läsa medan resten av sverige gillar bloggar med klackskor och smoothies, blogginlägg där man förstår innebörden utan att läsa ett ord är bäst i medelsvenssons ögon. Förlåt om jag nu får mig själv att verka bättre på något sätt, men erkänn, du är bäst i dina egna ögon, precis som jag och det är helt okej, för vem ska älska dig om inte du själv. Godnatt.
-
''I'm not used to feeling like I belong where I am.''
- Robert Downey Jr ''Iron Man/Tony Stark''

Kommentarer
Postat av: pappa

Jävla bra låt, kompis!

2012-06-21 @ 12:22:26
Postat av: she

tråkigt för den som inte läser dina texter, cause' you rock. enda sedan dina första steg. det borde jag av någon veta / e

2012-06-23 @ 00:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0