Trötta tankar

Ikväll, när jag gick in, såg jag en liten del av mammas trädgård och jag såg något jag inte tänkt på förut. Ha i åtanke att jag jobbat hela dagen och hade precis klivit upp från soffan nu, annars kommer ni tro att jag blivit galen. Iallafall, mammas trädgård, som ni ser på bilden, är vildvuxen, den har vuxit över kanten som har markerats av en stor stock, små blå blommor har klättrat över stocken och bakom dem växer stora orangeröda blommor med tjocka gröna blad. Bland mixen av blommor växer ogräs och maskrosor. Av någon dimmig, trött anledning så tyckte jag att det matchade så bra med hur folk ska vara, gå över gränsen, vara vilda, ha lite ogräs bland de otroligt vackra växterna och de blommar även fast sommaren här knappt går över 20+. Jippi. Man kan hitta djupa tankar överallt.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0