Lost in the stars

Hej hörrni. Jag borde sova nu. Imorgon ska jag tvinga upp mig och min wiskeydränkta-bobdylan-röst på jobbet för att tjäna in de där tusenlapparna jag la på två veckor i Alanya men Janique, Frida och Erica. Vi kommer ha så sjukt jävla kul. Jag stängde precis ner sidorna om psykologutbildningar i olika former, med hemsidorna stängde jag även ner den lilla drömmen. Jag har inte direkt MVG i skolan och tydligen så är det de viktigaste när man vill bli psykolog. Det är inte så viktigt vad man faktiskt varit med om och lärt sig om livet och om människor, det är bättre att man spenderat hela livet med att läsa läxor och skrivit prov. Fuck logic. Jag ska nog göra en smygis och försöka få hjälpa folk iallafall på nåt sätt, även om jag inte får spendera fem år på Umeås universitet. Som det känns just nu ska jag nog bli mammas hemhjälp och inte göra så mycket galna grejjer alls. Men det är bara min förkylnings hjärna som säger så, jag är back on track snart och då börjar jag planera jorden runt och rockstjärnelivet igen. Haha, jag kanske inte skulle bli någon bra psykolog ändå.. Äh, nu går jag och sover.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0