I'm on that shit that you can't smell.

Okej, för det första så är jag mycket bättre än dig på alla sätt och vis, tack, bra, överstökat. Yran har kickat igång, det är torsdag och jag ligger tokbakis hemma precis som det ska vara. Imorse när jag vaknade första gången låg jag och skakade under två täcken och funderade på om det inte vore rätt skönt att hoppa från bron ändå. Jag skojjar och det måste jag skriva för ironi syns inte så bra. Jag är för bra för sånt. Iallafall så var det en snygg kväll igår, slutade jobba runt 6 och jag, Felicia och Julia fick skjuts av världens bästa mamma till staden med alla ett tält som var sjukt stort och jobbigt. Vi dropade Julia nånstans i stan och fortsatte till fina lilla frösön där kom Sofia och vi hade panik helt utan anledning och sen fick vi skjuts av världens bästa Jonta till campingen, tältet var kaos men vi fick upp det tillslut. Som grannar har vi Erica, Emma och Clara med crew, jag har inte riktigt förstått vilka de är där igentligen, och på andra sidan har vi hela hammerdal, ungefär, de bor inte så många fler än 10 pers i hammerdal ändå så. Alla som bor i hammerdal är på ica hela dagarna iallafall, det vet jag för jag jobbar där, hej. Iallafall, det jag igentligen vill komma fram till är att där, mitt i dimman och mitt på campingen träffa jag och Felicia en tokskön, frän tjej som jag vet att jag har sett 100 gånger och tyckt ''frän tjej'' nivet, som man gör när man ser folk, man plaserar dem i lite halvfack redan innan man sagt hej. Iallafall, det fräna just då var att den här tjejen, som jag inte känner alls, säger ''Du är ju Mia, jag läser din blogg!'' omg. Tänk er, det var första gången det hände för mig. Haha, jag kanske är töntig men jag blev så sjukt glad. Det är faktiskt nån som läser mina wall of text, haha. Igentligen är det bara för henne jag skriver det här inlägget, tack, du gjorde min kväll! Back to yran, igentligen, finns inget mer att säga, vi yrade runt på campingen och hade kul, äventyr. Vi fortsätter idag, ses på campingen??? JA!
-
Bring your love baby, I can bring my shame.
Bring the drugs baby, I can bring my pain.
I got my heart right here.
I got my scars right here.
Bring your body baby, I could bring you fame.
Just let me motherfucking love you.
- The Weeknd - Wicked Games
-
Why are you rushing me baby?
It's only us, alone.
I don't wanna die tonight baby.
So let me sip this slow.
I'll give you what you called for.
Just let me get in my zone.
Let me keep my eyes closed.
I can't feel a damn thing.
But I'mma touch you right.
And I'mma lean til' I fall.
And i don't give a damn.
I felt the ground before.
I left it all behind.
But I'm here tonight, baby.
I've been alone for to long.
- The Weeknd - The zone

Kommentarer
Postat av: pappa

Heja kompis! Bra skrivet som vanligt. Ha nu en bästayranhelgen och var rädd om dig! Kram / pappi

2012-07-26 @ 18:28:54
Postat av: Emmy

Haha, aaaaw! :')

2012-07-29 @ 23:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0