-90-

Vad mycket elakt folk det finns. Jag är en av dem. Nejmen, förlåt för att det inte är så intressant här just nu. Ni får följa med i mina ''mood swings''. Det är ju en del av min vardag och det är väl sådant som ens vardag man ska skriva här... Usch, jag önskar att jag var en sån där perfekt tjej, med perfekt hår, perfekt stil som tycker om saker som att träna, laga mat, hålla rent i lägenheten, shoppa, dricka te och bläddra i mode-tidningar. Istället tycker jag bäst om att ligga i soffan och äta. Äta går bra men laga maten kan nån annan få göra. Ja, eller skriva sida efter sida med underliga texter om folk och om livet. För övrigt har jag absolut inget intresse i att kolla på hockey på tv, skidåkningen är väl okej, fotboll ibland.. om jag inte har någor bättre för mig, som att pilla mig i naveln eller klappa katten, vilket man kan göra samtidigt. 2012 börjar neråt. Men jag har great plans för det här året.. Börjar med ett gymkort och förhoppningsvis med lite mer fokus på vad jag äter. Mindre fokus på annat, kanske ska säga andra. Tror jag ska se om jag får igång the sims nu, utan att min gamla dator krachar. Just det, jag har min gamla dator, därför får ni inga bilder. (och för att jag är lat).
-
Bry er inte om stavningen, orkar inte kolla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0