Utkast: Jan. 23, 2012

You can be addicted to a certain kind of sadness.
-
Idag är en dag då jag är på allmänt dåligt humör. Varit på en underbar föreläsning med Mia Börjesson. Blev påmind om tider som varit. Blev så påmind att några tårar letade sig ner för min kind när min vän berättade om saker som sagts och saker som blivit gjorda. Lagomt förkyld. Lagomt less. Kan inte se saker riktigt klart, allting är för nära inpå. Nu är jag hemma. Jag har sovit tre timmar och pizzan är i ugnen. Ska äta och kolla på Watchmen, en av mina favoritfilmer, sen ska jag sova igen. Vilken hemsk dag. Jag ska börja skriva en såndär bok. Där man skriver tre saker man är bra på varje dag. Jag kan behöva det. Nu ska jag inte skriva mer. Ni ska lyssna på det här, fem pers på en gitarr och det låter underbart. Grattis.
-
-
(mia är bäst. Bara så ni vet/ kara...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0