-97-

Packar massa grejjer tills imorn. 32 timmar utan sömn. Ingen riktigt koll på vad jag ska göra imorgon igentligen heller. Ta kort ska jag göra. Och förhoppningsvis svettas på gymmet om jag bara lyckas ta mig dit. För att inte ha sovit något så har det här varit en riktigt effektiv dag. Såklart så har jag totalt förkastat allt som har med min lägenhet att göra, den luktar konstigt och nu är det kläder överallt för ovanpå fotograferingen så ska jag även agera stylist och släpa på alla kläder. Nu klagar jag igentligen bara för att jag kan. Jag vet inte om de har någon idé om hur det ska se ut heller, så jag ska googla tills jag somnar efter bra gruppbilder. My god. Sliten. Jag bryr mig för lite om mig själv och för mycket om andra och saker man kan göra. Hah.. Lifes a bitch, but i like it. Yeah. jag återkommer när jag hinner ikapp mitt liv.
Enrique Iglesias – I Like How It Feels
-
My heart's crippled by the vein that I keep on closin'
You cut me open and I keep bleeding. l.o.v.e.
Leona Lewis – Bleeding Love
-
Meslåtar idag, för att ni har fått Metallica och Rammstein senast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0