-93-

Och jag vill ha dig..
..
Varit med min tokfia en sväng ikväll, solade, promenerade, pratade. Som vanligt med andra ord. Nu är jag trött.. Så jag ska sova. Jag är på bra humör. Jag sjöng lite när jag sprang upp för trappen tillomed. Fast jag vill hem. Köra skoter, sitta i soffan, mamma. Mys. 8 mile kommer att va min kvällsfilm ikväll. eller nåt avsnitt 'How I met your mother'. Kan inte bestämma mig. Jag förstår inte varför du gör som du gör.. Eller så är det bara jag som inte ser. Försök och hänga med i mitt resonemang med mig själv. Inte det lättaste.
-
Maaoow. Hittade en text. Som var bra, enligt mig. Jag har ju iförsig skrivit den själv så varför skulle jag inte tycka om den. Fast det finns gott om saker jag kluddat ner som är dåligt. Men nu ramlar jag från ämnet igen. Jag tänkte liksom lägga upp texten här. Men jag tror att jag väntar med det. Den är lite för.. naken kanske man kan kalla det. Änywäys, vi får höras imorgon mina vackra bloggläsare. Kom ihåg att efter regn kommer solsken! Oftast, om du har tur. Annars börjar det blåsa istället. Men nu ska jag vara positiv, yeey.
-
-
Jag kollar också på löv.
Vettigt.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0