-112-

Jag höll på med ett inlägg men sen kom det massa folk som jag kallar vänner och förstörde allt ihop. Spenderade kvällen i en trång soffa med tre jobbiga, brutala killar och en sovande Madelene. Det var svettigt och kul, som det brukar vara hos Fredrik. Fast det är ganska svårt att komma därifrån utan blåmärken. Det förstörde mitt liv, för nu kommer jag inte ta mig upp på gymmet imorgon, jag skaffade ingen tvätttid, diskade inte, köpte ingen mjölk och skrev ingenting på något av arbetena som ska vara klar på fredag, yes. Fast jag ville vara lat idag, imorgon kan jag vara duktig. Fast då får jag vara jävligt duktig imorgon för att komma ikapp. Sängen väntar inom kanske tio minuter.
-
Jag bryr mig inte om ifall det står universums största blogg på din header.
-
Tack och godnatt.
-
112 - nödsamtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0