-109-

Göra inlägg på skolan är min speciallite. Dansa disco ikväll, äckelkul! jag är inte halvförkyld. Tänk om jag bara kunde bli så sjuk så att det gills så jag kan åka hem, låta mamma pyssla om mig och sen bli frisk på riktigt. Jag skojade mamma föresten, jag kan pyssla om dig istället. Idag vill jag ligga hemma i sängen. Det här är en sån där dag då man bara gör det man måste just för att man måste. Imorrn ska jag på gymmet, usch vad kul, jag gillar det där med att svettas tror jag visst. Bara det att nu efter helgen är jag inte riktigt i fas med min dygnsrytm. men det går till sig när jag kliver upp imorrn. Kanske ska lyssna på det här... Vi hörs osv.
-
Det finns saker jag saknar, typ när vi var nakna.
-

Kommentarer
Postat av: Kerstin Johansson

Du är för gullig, är det inte mammas uppgift att pyssla om barnen? Det har jag trott iaf! :)

2012-01-30 @ 14:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0