-101-

Hej mina vänner. Just 'i skrivandets stund' sitter jag i min soffa på frösön för Jonathan har snott sängen och sover sött som ett litet barn. Medan han sover så har jag hunnit städa undan kläder och diverse saker, diskat, fixat mer musik till mobilen och laddat in bilder på datorn. Jag har lock för mitt ena öra, jätte irriterande. Ikväll ska vi minsann kolla på musik. Vänner och främlingar spelar på tingshuset på något det kallar Livekarusellen. Har inte riktigt fattat hur det går till men jag tror att man ska rösta fram folk, det är nån deltävling. Jag är inte så insatt, tycker bara om att kolla på musik och det är såklart roligare när det är många man känner som spelar. Utöver det har jag inte mycket intressant att berätta. Tänker försöka ta lite mer bilder som jag kan ha till bloggen så det inte blir så tråkigt här.
-
Denna hära låten går på repeat, om och om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0