-122-

Jag ska nu göra en trollslända igentligen men jag äter risifrutti och är cool istället. Jag och Kara sitter här och funderar och diskuterar livet eller mer personer i våra liv. Jag tror inte riktigt någon av oss har koll på varken våra hjärtan eller hjärnor just nu. Igår hade jag en av de mysigaste kvällarna på länge, det var därför jag inte skrev något. Jag skriver inte bra när jag är på bra humör. Jag är fortfarande på bra humör iförsig, det kommer jag vara tills jag duschar ikväll. Fast jag tänker mycket just nu. Mest för att jag inte vet vad jag ska göra utav det jag håller i mina händer nu. Jag vet inte om jag vågar hålla kvar eller om det är bäst att släppa. För min egen del så kan jag känna att det kan vara värt det att släppa, men det beror mycket på min rädsla för att bli sviken och jag vet att det är farligt så jag tror att jag ska hålla fast även fast det inom mig säger åt mig att kasta det långt bort. Jag skulle kunna få något väldigt bra utav det här. Svammel. Idag tycker jag mycket om människor, det är en sån där dag när andras dåliga humör inte påverkar mig alls. Snart lunch, snart case. Jag vet inte vad jag ska berätta, jag är bara på allmänt fint humör. Livet gick bra igår och det fortsatte idag. Nu orkar jag inte försöka skriva nåt vettigt längre. Jag kanske skriver ikväll, om jag är på humör för de :)
-
-
Toto, made my day ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0