-120-

Picking up were I left of.
-
Jag ska nu, minsann, ta mig i kragen och kanske pilla till en ny header. Om jag orkar ta det så långt. Just nu vill jag bara sätta mig och leka i photoshop igen, så jag tror jag ska jag göra det. Jag är still in Gåxsjö, Ther's no getting out of here idag. Jag är rastlös och vill putta på folk. Men tills imorgon för jag nog nöjja mig med att putta på katten. Imorgon ska folket börja spela in filmen jag ska vara en liten del av, men som min gode vän sa det 'asså du måste ju inte va me för vi ska inte filma den scenen', läste det med fjortisbetoning så jag kände mig aningen oönskad och irriterande. Meen, jag vet att det inte är så det var meningen så jag tänker hänga efter som en svans imorgon när de filmar iallafall för jag tycker att det ska bli kul att se. Till något helt annat, jag ska köra bil imorgon, så om ni är rädda om livet och bilen så skulle jag uppskatta ifall ni som kör mellan Hammerdal och Östersund stannade hemma mellan åtta och nio på morgonen imorgon. Tack på förhand och så vidare. Igentligen vill jag bara att ni ska stanna hemma så jag slipper ha en massa trafik att stressa över när jag precis klivit upp på morgonen men det låter mycket coolare ifall jag säger att jag kanske kör på er. Det är ju faktiskt så att jag är ganska bra på att köra bil, iallafall för att inte ha kört så länge. nog om det.
-
Nu ska jag tydligen hänga tvätt.
Bilder får ni i ett annat inlägg.
Alltså, inte bilder på när jag hänger tvätt, utan bilder som är bra eller roliga eller nåt.
-
Typ som den här:
-
Började skratta åt stavfel och grejjer jag skrivit i andra inlägg.
det är så kul att läsa saker som är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0