-118-

Jag sitter i soffan, i onepiece, -15 grader ute, riktigt varmt för när jag klev upp var det -37. Tvn funkar inte och steron byter från spotify till raidion av sig själv ibland. Jag har för en liten stund glömt att jag behöver skriva klart två skolarbeten och packa ihop massa kläder. känner mig ganska ful och smutsig, kommer inte riktigt ihåg sist jag duschade, döm mig inte. Skriver klart en dålig engelskanovell för att jag måste. Kan vi inte få novelluppgifter på svenska istället, de hade jag varit mycket bättre på. Kollar in imfancy och blir avis, jag vill också se naturligt bra ut. Sen klickade jag in på Spell and the Gypsy och hittade underbara bilder jag tänker dela med mig av.
-
-
-
Yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0