-150-

Jag är något annat. Just nu känns det som jag gör medan jag sitter utanför mig själv, kollar ner på mig själv och skriker nej över alla val jag gör. Men samtidigt är jag så beroende av händelser, att saker ska röra på sig att mitt jag som kollar ner på mig inte vill ta tag i mig och säga nej på riktigt utan det är mer som i en skräckfilm. Jag sitter i biosalongen och ser människan på skärmen gå mot rummet fyllt av monster och jag vet att jag kan inte stoppa människan i fråga. Jag har svårt att få till ett inlägg, jag har jobbat hela dagen på de här få raderna. Nu sitter jag i sängen, nyduschad och har nya sängkläder. Läser olika bloggar och spelar spel på min iPhone som kommer att uppgraderas imorgon, antagligen till en vacker, ny iPhone 4s. Det är min födelsedagspresent som jag väntat på sen januari. Min familj är kanske inte hel, men den är underbar. Min spellista tog slut nu, det blev så tyst och skönt. Jag saknar folk, eller igentligen saknar jag nog bara en folk. Ångrar mig lite, jag sitter ju ändå här själv. Känner mig aningen lurad eller inte lurad, mer osmart och hungrig. Jag är hungrig, jag har hamburgare i frysen men jag tror det får vänta till en annan dag. Jag stör mig fortfarande lite på den där hanna jag pratade om igår. Jag tycker synd om henne. Jag och Madelene spontan möblerade om hemma hos mig igår. Mer inatt, klockan var nog tolv när vi flyttade om allting. Jag behövde en förändring bestämde vi oss för. Vilken vacker människa det är, hon får mig att må bra och komma ihåg mig själv. Snäll ända ut i tånaglarna är hon, vilket ibland gör att hon glömmer sig själv lite. Hm, jag har så bra vänner. De är så mycket värda. Men nu måste jag sluta skriva mina läsare. Jag ska sjunka in i tankar och kanske ändå starta spotify igen.

-

Det finns så fina bilder här, spring in och kolla, Spell and the Gypsy.

Bilden är från sidan som är länkad ovanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0