-141-

Förlåt igen för att jag är så otroligt tråkig här just nu men jag har så mycket annat för mig. Onsdagen var ett kaos, ett bra kaos men igår vaknade jag till ett sms som fick mig att tappa lusten att kliva upp. Jag har massor jag behöver göra och massor jag gör för att jag vill men när det mesta jag gör verkar gå fel blir jag besviken på mig själv. Iallafall, när jag kommit över det och faktumet att jag sov bara fyra timmar efter en lång natt så filmade vi det mesta av alice i underlandet versionen medans jag var begraven i tankar och en slags ångest som jag inte riktigt kan kalla ångest, jag kanske kan kalla det nervositet och kliande fingrar. Men okej, även om jag har fått några smällar såhär så är det väl bara att fortsätta sätta en fot framför den andra även om den takten igentligen är alldeles för långsam för min del. Nu ska jag städa trappen, duscha, skriva historieuppgift och sedan ta en sväng på stan och se om jag lyckas hitta något vitt tills på lördag.
-
Bara en fin bild.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0