-142-

-

Har du fått en kyss den närmsta veckan?
Mja, några stycken.

-

Vilken är den senaste filmen du sett?

Snakes on a plane.

-

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Fråga gudarna.

-

Har du mvg i något?

Njae, jag tror inte det.

-

Vilken är din favoritplats?
Jag har mina ställen och de flesta är vid en vacker sjö i en vacker by.

-

Var har du bott/bor?

Började livet i en liten liten by, blev äldre och hamnade i en liten stad, bor dock på tre ställen skulle jag vilja säga.

-

Tycker du om kinamat?

Absoluuuut.

-

Kan du spela poker?

Inte det minsta faktiskt.

-

Vart tror du att du befinner dig om tio år?
Om tio år, tjugosju år gammal, jag kan inte svara på det, någonstans där jag trivs och kan göra saker jag tycker om.

-

Vill du ha barn?
Nej, inte som det känns nu iallafall, det kanske ändras.

-

Kan du några andra språk än svenska?

Engelska ganska bra och sen kan jag nog fortfarande presentera mig själv på franska men skulle jag berätta hur gammal jag är på franska skulle jag fortfarande vara tretton.

-


Föredrar du havet eller en bassäng?

Båt? sjö? jag tycker inte det är så överdrivet skönt att bada om det inte råkar vara i badkar eller jacuzzi.

-

Vad spenderar du helst pengar på?

Mat, eller det är där jag spenderar alla pengar. Om jag fick välja skulle jag nog lägga alla pengar på festivaler och andra fina musikupplevelser.

-


Vilken var den senaste boken du läste?
Håller på med Livet av Keith Richards.

-

Skulle du hellre pierca näsan eller tungan?

Det lutar nog åt tungan. Näsan, been there, done that.

-

Tycker du om någon?

Jag gör nog det, ja.

-

Vinter eller höst?

Svårt, men jag tror vintern vinner ändå.

-

Vill du gifta dig?

Kanske, om det känns rätt då.

-

Sover du helst själv eller med någon?

Sängen är ju större när man sover själv men jag tycker oftast att min säng är för stor för bara mig. Trängs hellre med någon som har armarna runt mig.

--
Snodde listan från en fin bloggerska för att jag har lite att göra och försöker hålla mig vaken en liten stund till så jag inte vaknar sju imorgon och blir trött när jag sitter hos Rebecka och ska vara trevlig.
-
-
random cambild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0