-132-

Jag blir lite frustrerad när jag tänker på saker som är så logiska men det verkar som att du inte förstår det. Jag vet inte riktigt hur jag ska få dig att förstå heller. Jag blir lite mer frustrerad när jag tänker på vad du väljer framför mig men sen tänker jag att det är väl jag som inte är riktigt bra nog vilket blir aningen depprimerande med tanke på vad jag tänker om de du väljer, flummigt värre det där. Sen har jag en självspricka på pekfingret och den gör ont. Typish är ett ganska kul ord. Jag ska snart ta tag i min långa kvällsrutin. Men jag fastnade vid ett program om folk som samlar på saker, vääääldigt mycket saker. Jag har kört skoter idag, åh vad jag tycker om att göra det. Synd att jag inte gör det så ofta. Jag har ingen ork att göra vettiga inlägg eller ingen lust heter det väl för ork har jag.
-
-
Tog lite egobilder igår, såg ut lite sådär.
-
Billion Ocean – The Liar

Kommentarer
Postat av: Anonym

BANG!!

2012-02-18 @ 17:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0