-127-

Slow down we're gonna crash.
-
Lite 'on the edge' här. Jag kan inte sätta fingret på varför. Men det känns som vi är på väg mot något som kommer att ändra mycket. Lite som att jag kom tillbaka till verkligheten och den slog mig i ansiktet på riktigt.
-
Imorgon är det alla hjärtans dag. Jag hoppas alla ni har kul för jag har inget hjärta så det är inte min dag. Jag ska nog spendera imorgon med mina underbaraste vänner istället. De är ju också en del av mitt hjärta som jag nyss sa att jag inte hade.
-
Nejmen vilken tid det tar för mig att göra ett inlägg. jag slutar ju snart skolan. Vi har redovisning här. Ni måste tro att jag skolkar en hel del eftersom jag gör massa inlägg på skolan. Det gör jag inte. Inte alls faktiskt för jag borde inte vara här idag, jag är förkyld. Simple as that. Men har man redovisning och prov så är det ju bara att pallra sig hit. Sen gör jag bara inlägg när jag har tid och inte behöver göra saker och eftersom jag är bäst på att bli klar med saker är det rätt ofta. Där ljög jag lite, men ni förstår mig.
-
Lyckan när bandit spelar Rammstein för mig följt av Mustasch och Evanescence. Finfint. Hejdå nu.
-
There's no one like you!
-


-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0