-149-

Plötsligt nådde Big Brother fenomenet Hanna Widerstedt även min lilla lya på frösön. Jag vet inte riktigt men jag fascineras över hur lite en människa kan ha bakom pannbenet. Vad jag förstår är hon väl runt tjugo år gammal och driver en tydligen ganska populär blogg. Kolla upp om era döttrar, systrar och/eller vänner läser denna och byt umgänge med en gång. Om det skulle råka vara din dotter så får du hitta på andra metoder, så som en dag ute i luften bland vackra träd och frisk luft, fungerar inte detta pröva elchockar. Så som 9gag skulle ha sagt det, not enouge facepalms for this. Men men, jag hoppas hennes mamma är stolt. Som min vän sa 'jag skäms över att bo på samma planet som henne'. Och nu ska jag göra henne lite mer känd genom att låta er plågas av hennes videoinlägg. Haters makes you famous. Men hur långt ska man behöva gå.
-
JA, det är seriöst, förlåt om ni skadas på något sätt av detta. Själv behöver jag några terapi-samtal efter detta.
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0