-128-

Vänner, idag är det den där överskattade dagen som igentligen är ganska bra att ha. Idag ska vi tycka om varandra, jag tycker om alla just nu. Jag trodde som vanligt att det skulle bli en dag då jag bara minns allt skumt och dåligt som jag brukar göra men det verkar som att det kan bli bra, det gäller bara att inte ha för höga förhoppningar. Just nu sitter jag på skolan och lyssnar på riktig rock, såndär som jag tycker om. Kollade in Sweden rock också, Steel Panther och Orange Goblin är de nyaste som bokats. Det tar sig sa mordbrännarn när ståltaket började brinna. Dåligt taggad på en fantastisk vår och sommar, Black Sabath 25 maj och sen srf, usch vad kul! Igår var jag och min käraste fader på bio, Hamilton, underbar film. Jag gillar hur Persbrandt kan göra en film så bra bara genom att rycka på ögonbrynet på rätt ställe. Han kan det där han. Fast som vanligt var ju sista slagsmålet overkill. Nu ska jag nog gå och lyssna på mina vänner. Jag hoppas ni har en fin alla hjärtans dag och kom ihåg att det finns alltid nån som saknar dig även om det inte känns så.
-
Black Stone Cherry – White Trash Millionaire
-
Daughtry – Renegade
-
Disturbed – Stricken
-
Right here ready to roll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0