-123-

Just nu är jag så less så jag lyssnar inte ens på musik. Det ramlar saker i min lägenthet men jag orkar inte bry mig. Jag är lite yr, vet inte varför för jag har ätit mat och sånt där. Sov inte så mycket inatt iförsig. Det började som en fin och bra dag sen började de gå smådåligt. Droppen var när jag inte fick upp mjölkpaketet nyss. Då gav jag upp och bestämde mig för att jag ska sitta här tills imorgon. Igentligen vill jag sitta här längre men det går inte för av någon anledning går jag skola. Mina ögon rammlar ihop och min hals kliar. Tandläkare har jag tänkt på hela dagen. Någon dag snart ska jag berätta varför men inte nu. Jag Tycker om att ha en blogg för här får jag prata om mig själv hur mycket jag vill utan att bli avbruten eller irriterande.
-
Tänkte nu avsluta detta med en goding från Journey!
-
-
Journey – Wheel In The Sky

Kommentarer
Postat av: keela

av vilken anledning tycker du att jag mindre alternativ nu? Jag är precis likadan...

2012-02-09 @ 09:22:02
URL: http://keela.se
Postat av: keela

Det var ju tokigt, för Dennis är den enda som klankat ner på mig, och därför är han den enda jag skrivit ett sånt här inlägg om också. Tråkigt att du känner så, men du behöver faktiskt inte läsa den :)

2012-02-09 @ 09:42:41
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0