-119-

Godmorgon! Jag inser att somna innan 10 på en lördagskväll inte riktigt är helt okej. Fast jag gillar att vakna tidigt och ha hela dan till att göra saker på. Fast iförsig, det jag har åstakommit idag är att äta polly (åh, vad gott!), kollat på värdelös tv och insett att jag skulle varit vaken längre igår. Nu tror jag nästan att jag ska fortsätta leka med photoshop och dansarnas coola poster, hoppas det blir lika bra som det är i mitt huvud. Det är -30 här så jag tar mig inte in till östersund idag, vinterjävel. Fast jag vill nästan inte dit, har inget bättre för mig där..
-
Love isn't always on time! Det är sant. Och det berättade Toto för mig alldeles nyss.
-
Åhh... Sting – Shape Of My Heart <-- njut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0