-116-

Godmorgon mina vänner. Inatt var en lång natt. Igår var en skön kväll. Spenderade den hos Madelene och Fredrik. Jessica och Elvina hittade dit ett tag och vi gick igenom allt från himmel och jord. Sen somnade Madelene inne hos Fredrik. Daniel och Fredrik slogs som vanligt, jag satt i mitten och fick ta hälften. Tur att de är snälla igentligen, bara väldigt, väldigt, väldigt dryga och livliga. Det var kul tills klockan ringde imorse. Nu önskar jag att jag låg hemma i sängen. Jag är på väg in i en förkylning också. Funderar på om det kan vara värt det att vara hemma i helgen, jag har en massa tvätt som ska bli gjord också.
-

-
Vi lekte på stan igår, blev kända på storbildsskärmen mitt i staden med min bästaste tjejer. Dålig iPhone-bild men ja..
-

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0