Music

Näääk och Nimo levererar i mina högtalare right now.
-
Det är fler som har levererat, en ny och ASAP Rocky var det som levererade den tillsammans med Drake, Kendrick Lamar och 2Chainz. Den heter Fuckin' Problems och ni kan lyssna på den här nedanför. De har även släppt en video till låten men eftersom att jag bor i sverige så får jag inte titta på den, jävla sverige... Klockan är 03.18 and that's my fuckin problem. Skola 9, yey. Den dagen ska bli gjord fort. Kendrick Lamar är riktigt bra när man väl tar sig tid att lyssna. Jag är så fast i mönster att jag bara har koll på ett fåtal artister. Men iallafall, jag har ju inte så mycket att berätta så I present to you, the one and only, VSVP Rocky! och självklart de andra som också är så feta. Låten hade inte varit nåt utan Kendrick.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0