Lugnet.

Jag gör något jag inte gjort på länge, lägger mig och läser en bok efter en lång skön dusch. Nördvarning kanske med tanke på att det är lördag kväll men tro mig, jag förtjänar en tyst lugn kväll med mig själv och en bok. Det är faktiskt det enda jag vill göra just ikväll. Jag vill inte träffa en endaste människa som jag inte kallar mamma eller pappa, jag vill inte ha smink och tajta jeans, jag vill bara ligga här i min säng och läsa i min bok. Lite som Ferdinand och hans blommor. Min bok är faktiskt Sagan om Ringen trilogin, grattis Mia, ännu ett nördpoäng. Men visst är det rätt skönt ändå, att bara vara med sig själv ibland? Jag hade faktiskt stängt av telefonjäveln också om det inte var för att jag glömt pin-koden. Jag vill träffa min storebror, åka skoter och bo i stuga. Mys. Jag är en nörd idag, bara att acceptera. Det är nog för att jag har fått tandställning, det är den som gör mig nördig, helt klart. Godnatt mina kära vänner.
-
Min katt är mysigast i världen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0