Kunde varit mindre stolt och hållt käften.

-
Jag kommer aldrig låta dig få se mig svag.
Han vill veta vad jag tänker, baby om det ändå var så enkelt.
Jag gråter bara i regnet.
Litar inte på någon.
-
Känner inte alls för att skriva något om utlandsresan igentligen. Det var som en helt vanlig utlandsresa är, skönt, soligt och nya grejjer. Det är väl precis det man letar efter när man åker bort, någonstans där man kan glömma alla måsten, alla problem, ett ställe där man kan pausa alla relationer och bara vara ett tag. Och som på en helt vanlig utlandsresa promenerade vi på stranden, åt massor av mat, drack en del alkohol osv. För min alldeless egna del så var nog det mest intressanta den enda natten där jag inte sov en sekund. Jag är igentligen ganska duktig på det, dricka drinkar och dansa för mig själv utan att bry mig om varför. Iförsig hinner jag oftast inte dansa för mig själv så länge. Svennebanan. Bartenderkillar, dom har ett rätt fint jobb ändå. Svinigt och ordentligt jobbigt, men vilka grejjer dom ska se. Alla turistjävlar, alla för unga tjejer med för lite kläder och för mycke alkohol i blodet, han den där lite för tjocka killen som tror han är snygg, mormor som druckit på tok för många glas vin till maten, alla som inte alls kan hålla takten. Det värsta är att han var så fin, just den där bartendern och det första han sa till mig, efter han äntligen slutat jobba och vi inte var bland alla dessa jobbiga turister och den extrema ljudvolymen, var ''jag vill bara sitta ner'' och han sa det på perfekt svenska med skånsk dialekt. Haha. Mer finns väl inte att nämna om den kvällen. Han följde mig till mitt hotel och vi skrattade åt hela kvällen, tjejen som var för liten för att få vara ute utan mamma, det faktum att vi pratade engelska halva natten innan vi fattade att båda var svenskar, att han var tvungen att riva halva baren för att få fram min mobil igen, haha. Jag har någon typ av hatkärlek till dehär med turistsemester, det är så skönt att bara följa med och verkligen glömma, precis vad hela stället är byggt för, allt är gjort för att få dig att känna dig som kung i baren. Äh, färdigfunderat för just nu.
-
Newkid, dagens upptäckt. Jag är lite långsam, ja. Jag tycker dessutom fruktansvärt mycket om svensk musik, speciellt svensk rap, svensk hiphop. lovely. Godnatt.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0