Kan du bara ett flow, en vers, ett beat?

Känner mig oövervinlig, känner mig bättre än någonsin. Svensk rap är fruktansvärt bra. Jag ser nog rätt rolig ut här där jag sitter och gungar som om jag stod i publiken på sveriges hetaste hiphop-konsert. Äh, jag måste erkänna, förmiddagen har gått åt till att leta ny musik mer än det jag ska göra. Jag gör det jag ska, bara inte när jag ska göra de, men det blir gjort, i tid. Skola, tandläkare, liv. Liv. Jag känner att jag lever, det är en grym känsla, i alla betydelser. Oh, den här var gammal, Ken Ring - Nu måste vi dra. Haha, Vi ses väl nån dag, NU ska livet bli bättre. Och nu, nu ska jag äta lunch med Louiseee, feeeet naajs yo. Haha, jag kommer behöva läsa om alla svenska kurser efter all hiphop. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0