Fredag

Idag är en bra dag, tror jag. Jag har inte så ont längre, kan inte öppna munnen ordentligt än men de börjar bli bättre. Fika med världens bästa Sofia står på schemat idag, städa lägenheten är nummer två och imorgon åker jag hem till mamma och äter julmat. Jag firar ju inte riktigt jul men maten är ju god. Det är mindre än en vecka kvar tills jag sitter på flyget ner till södra delen av vårat avlånga land och ganska exakt en vecka tills jag sitter på flyget mot kanariöarna och playa del Inglés. Med andra ord så blir det en varm jul för mig iår. När man läser om staden så beskriver dom den som fest staden nummer ett. Farligt. Haha. men vi hörs senare, nu till staden.
-
Nya grejjer, jag har ju som världens bästa föräldrar.
-
Jag reppar Näääk och Nimo, nuförtiden bara vi två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0