You look pretty sinking

Ibland vill jag bara hoppa upp och ner och säga 'titta på mig då! jag är också fin!' haha, lite som tjejer med brösten uppe vid hakan på varje bild de lägger ut. Sen tänker jag att det har ju mycket mer med personlighet och göra, jag kanske är för otrevlig eller för verklig för att räknas. I mina egna ögon är jag väldigt ärlig, nästan elakt ärlig, det finns liksom inte så mycket som är hemligt med mig, det är ingen idé tycker jag. Däremot så tar det ett tag innan man kan riktigt lära känna mig. Många tror de vet mycket om mig och dömmer efter det, men jag är mer. Haha, usch, skulle jag läsa det här på någon annans blogg skulle jag nog sitta och skratta. Äh, vi struntar i det där. Imorgon är min sista jobbdag innan Turkiet! waow, jag är så pepp och så rädd. Haha, jag lovar att vi kommer slarva bort väskorna, missa bussen och bli drogade på krogen. Nejdå, jag skojja, om de sista iallafall, jag är för liten för krogen ju, jag är bara 17 så jag ska dricka saft och äta bullar. Hehe. Nu ska jag snart äta paj och duschaaaaaaaa, peppa för jobbet klockan 8 imorgon, yeeey! Jag vill träna, jag vill vara frisk och ha rutin. Jag har en grym plan som jag sätter i verket om ca 3 veckor beroende på förkylning och hur skolan funkar såhär sista året. Jaja, vi ses, hörs och så vidare.
KOLLA HÄRRÅÅÅ PÅ MIN TUMBLR: ----------->TheHeadquarterTheHeadquarterTheHeadquarter<----------
-
Sofia bjuder på lite kärlek från en kall kväll i strömsund.
-
She's like so 'whatever', you could do so much better.
I think you know I'm damn precious.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0