tröttare

They don't get you like I will.
My only wish is to die real.
It's my birthday, I'll get high if I want to.
- Drake Take Care
-
Jag skulle igentligen inte behöva komma på något eget att skriva, jag kan helt enkelt använda citat från massa låtar. Just nu vet jag faktiskt inte ens vad jag vill ha sagt. Drog i mig två alvedon, hostmedecin och nån järn/vitamingrejj innan jobbet idag och gick på autopilot tills nu, förkyld tjej. Lyssnar på signalspaning men Maskinen, älskade Maskinen... Tröttis här. Ni kan också lyssna på signalspaning, på spotify eller kanske på youtube, jag har inte provat, man kan googla det också, man måste akta sig för virus också, annars kanske din dator också blir förkyld. Min dator tar alvedon så den blir inte det. Godnatt.
-

Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig varje dag

2012-08-02 @ 22:02:26
URL: http://musicbreeze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0