Take care

Hey honeys. Idag har jag och min älskade moder varit till staden och fixat pengar till min turkiet-resa. Jag har världens bästa föräldrar igentligen, usch. Sånt kan få mig att må dåligt ibland, jag får dåligt samvete över att jag bara gör och gör och lever och lever medans de får ta hand om mig, skjutsa, trösta, betala och skrapa ihop de som är över efter varje festival. Men när jag säger så så säger mamma att det är ju deras uppgift och hade de inte velat skjutsa och sånt så hade de inte gjort det. Som att det vore det mest självklara i världen att jag ska få åka på minst tre festivaler varje sommar. Jag är evigt tacksam och jag försöker så gått jag kan att vara en bra dotter. Tack.
-
Fan vad Rihanna är lost i Take Care-videon.. Tur att Drake är snygg iallalfall.
Klicka här för att se videon.
Jag orkade inte krångla in den hit.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0