Ge dig

Ha så jävla roligt allihop. Själv jobbar jag hela helgen, har jobbat hela sommaren och snart är skolhelvetet igång igen. Kul liv. Sjuk är jag också. Jag har pengar men inte tid att spendera dem. Jag har inte ens tid att va sjuk. Tänk att man ska behöva bli förbannad varenda jävla dag. Jag ska fan inte jobba en enda dag till tänkte jag nyss och kom sen på att ''yes, jag har ju ju förhoppningsvis helgjobb också'' fan va kul. jag kommer vara rikast på skolan, medans alla andra super upp det sista av studiebidraget sitter jag hemma på mitt berg av cash för att ''jag jobbar imorrn'' sen när dom dagen efter går på ica, illamående med solglasögonen på så är det mig de köper sin bakis-cola av. Och när ni nyss klivit upp påbörjar jag mina sista två timmar, när ni ätit och bestämt vilka ni ska hänga med så går jag och lägger mig. Min bästa vän kommer framöver vara min katt eftersom att alla kommer bli så less på att jag inte hör av mig, sry jag jobbar duger inte för alla. Ah... Haha, jag tycker om mitt jobb igentligen, inget fel på de alls, jag är bara så avundsjuk på att så många andra haft sommarlov och själv varade mitt sommarlov en vecka, en jävla vecka.. resten av sommaren har bara varit ett jävla virrvarr av tidiga mornar, nya grejjer att lära sig, besvikna vänner och fejkade leenden mot otrevliga människor. Nej, jag ska gå och lägga mig nu för vet ni vad, jag jobbar imorgon! Cashflow, så gott jag kan få till det nu iallafall...
-
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0