Du vet inte vart du har mig, som jag vill ha det.

Heh.. Jag har sovmorgon imorgon, löv, som i sånt som finns på träd, nej, lame. It's my birthday I get high if I want to! Just den meningen har gått på repeat i mitt huvud hela dan. Inte så bra på ica, sitter i kassan och är aningen ouppmärksam så dyker det upp en kund i samma stund som jag mumlar 'I get high if I want to'. Nejdå, jag är lite för smidig för att det skulle hänt, hoppas jag. Kött. Jag är lite trött. Mest är jag rastlös och less på att vara förkyld. Om mindre än en vecka drar vi till turkiet och alanya, jag och tre partybrudar, jag känner att mina förhoppningar om att kanske få kolla på stranden och lyssna på vågorna kommer krossas. Det insåg jag när Erica kläcker ur sig 'Men vad bra! då hinner vi ut första kvällen!' totalt överlycklig över att klockan 'bara' är nio när vi kliver av bussen i alanya. Jag är helt slut vid nio på kvällarna, lilla jag har jobbat hela sommaren och inte hunnit vänt på dygnet så mycket. Ovanpå en flygresa på 4 timmar och en bussresa på ca 2 så känns det som jag kommer vara rätt nöjd. Heh, äh.. Jag tänker sova nu. Vi ses på Ica imorgon! Haha, skojja, fast jag är ju där om ni skulle vilja titta på mig när jag jobbar, för sånt är roligt, titta på folk som jobbar. Ah, good night, swag out!
-
Can't deny that I want you but I'll lie if I have to,
cause you don't say you love me til' your friends when they ask you,
even though we both know that you do..
you do..
- Drake-TakeCare
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0