Back to grey

Yo. We need to go back in time. Tillbaka i kalla, tråkiga, gråa Sverige. Jag är sjuk, jag vill hem till alanya, haha, vad fan jag är ju hemma, i Sverige, för trött för att tänka. Jag har träningsvärk, hosta, ont i halsen osv. Vilket brutalt tråkigt land vi lever i. Visst har vi fördelar som drickbart vatten i kranen och grejjer men det är så stelt här, alla är så facking up tight. Gud vad skönt det var att lyssna på The Weeknd igen, Drake, love. Skönt att vara hemma men hade jag haft hemma i typ Alanya eller nåt annat fränt ställe hade jag varit lycklig också. På måndag ska jag till skolan och leka lekar igen. Usch, så sjukt tråkigt. Jag ska berätta om alla våra galna äventyr också men kanske inte just idag, idag ska jag sörja över att jag föddes i ett så tråkigt land, det jag tycker om med Sverige är att kvinnor har samma rättigheter som män, istortsätt. Resten kan behöva målas om och livas upp. Föresten ska jag inte berätta om alla äventyr, de som händer i Alanya stannar i Alanya, endel saker iallafall.
-
Jaja, minnen har jag nu iallafall, gott om dom.
-
-
 

Kommentarer
Postat av: pappa

härligt att du samlar på dig minnen och erfarenheter.... det är dom vi lever vidare av/genom. "Pros and cons" vart vi än befinner oss här i världen. Försök hitta det fina i den miljö du är... just då..... just nu..... Kram / pappi

2012-09-01 @ 21:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0