Allt som inte har något med nåt att göra

Jag tänker mycket. Men det vet ni ju, ni som läser min blogg vet att jag tänker mer än vad som är nyttigt. Vet ni varför det inte är nyttigt? För att ingen annan tänker lika långt som mig. Jag har åtminstone inte hittat den människan än (edit: jo, men jag slarvade bort personen i fråga). Min mamma tänker lite som mig iförsig. Vet ni hur mycket jag vill bli igentligen? såhär snart i början av sista året på gymnasiet har många börjat fråga mig vad jag vill bli. Ni vet, som de gjorde när man var liten och vi svarade princessa eller astronaut och livet var chill och ingen krävde mer än att vi inte gick ut på vägen. Jag kommer faktiskt inte ihåg vad jag svarade när jag var liten, kanske var jag lika obestämd då som nu. Nuförtiden svarar jag mest lycklig när någon frågar vad jag vill bli, det är väl så nära jag kan komma. Jag vill bli rockstjärna, fotograf, psykolog, journalist, författare, hollywood fru, filmstjärna, modell och tusen grejjer till. Jag tror att jag säger något nytt till min mamma varje dag, idag tror jag det var graffitiartist. Haha, jag har ingen aning om vad det heter igentligen. Skejta vill jag kunna också, och surfa, rappa, dansa. Listan är lång. Ha ett förhållande skulle jag vilja kunna också, jag är en av de få sjuttonåringarna i min omgivning som faktiskt inte provat på det. Hmm.. Jag är så glad över att jag har så mycket drömmar. Vet ni, jag tycker på något sätt att det är lite roligare, lite mer intressant än att ha en enda dröm. Även om jag nog aldrig kommer ha den målmedvetenhet som det krävs för att bara ha en dröm. Jag lyssnar på musik, musik som får mig att känna mig bättre än alla andra. Jag tycker om den känslan, det gör du också, det gör vi alla. Fint.
-
Haven't you people heard of closing a goddamn door?
Well this calls for a toast..
-IWriteSinsNotTragedies-PanicAtTheDisco
-
Think of what you did and I hope to god she was worth it
I've got more wit, a better kiss, a hotter touch
Then any girl you'll ever meet, baby you had me
Boy I was it.
- Lying Is The Most Fun A Girl Have Without Taking Her Clothes Of
-
(Bästa titeln på en låt i historien, nåt åt de hållet åtminstone)
-
-
Snart sitter vi där på g till turkiet och värmen, love.
Swag out!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0