The cool team

Idag har det varit den där dagen då jag bara inte vill, jag har varit så bitter att tillomed jag tyckte jag var jobbig. Trots det så nådde jag ett MVG- på svenska np talet. Det lär ju ha varit mitt påklistrade leende och tusen 'eh...' som gjorde minuset, hur man nu kan få minus på ett betyg. Det värsta är att jag aldrig ens varit i närheten av ett mvg i något ''teoretiskt'' ämne och ändå blev jag lite missnöjd när jag hörde minuset. Jag har på tok för höga förväntningar på mig själv. Men iallafall, efter den alldeless för långa skoldagen drog vi som vanligt ner mot stan och det enda jag kunde tänka på var den dära pojken och hur vanlig och tråkig jag är. Svensson-tråkig. Alla var så fina och hade fräna kläder och själv gick jag där i mina vita converse, svarta jeans, röda herr t-shirt, millitär-jacka, palestina sjal och mitt långa kors-halsband. som vilken jävla tjej som helst.
-
Jag vet inte, men jag måste vara sjukt bra på att spela teater, för jag har övertygat alla utom mig själv att han inte längre finns i mitt liv.
-
Childish Gambino, bra musik.
-
Sometimes I feel like I ain't supposed to be here
Sometimes I wake up, I don't want to be here
We all still got hood dreams
I always wanted to get picked on the cool team
But alone is exactly how I should be
-
-

Kommentarer
Postat av: pappi

Grattis kompis! Jag tycker du är duktig & proffsig på en massa saker. Kul att du får ett så bra betyg också då. Stolt över dig! Ha en bra dag! Gooos!

2012-04-17 @ 05:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0