I can finally breathe

Hej babes. Idag är det lördag. Det gör ju inget men varför vaknar jag innan åtta varenda jävla morgon? Idag ska jag vara gammaldags och åka på dans. Mm, vet inte hur det kommer bli, jag är inte så pepp om vi säger så. Solen skiner som man brukar säga när man inte har något att prata om vilket jag inte har. Galet. Jag har verkligen ingenting att skriva om, det händer ju ingenting. Jag mår bra, det går sakta men säkert framåt och det är inte länge kvar till Ozzy eller Sweden Rock. Och mer än de finns det inget att säga. Så glad påsk på er, vad nu de är för påhitt, påsk, pfft.
-
Haha! kolla vad jag hittade på spotify, äntligen!
Egypt Central, ladys an gentlmen!
-
Och för er utan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0