You bring the fool out of my groove

Ungefär som att dansa, sväva på moln, ligga i solen, äta choklad, se en bra film, lyssna på jättehög musik, kramas, hoppa studdsmatta, vara på festival, få presenter, höra ett långt gitarrsolo, stå på scen, ha nya sängkläder efter man duschat, åka bil fort, lyfta med flygplan, komma på något jättebra alldeless själv. Ungefär så känns det när jag tänker på den här grejjen.
-
Fast nu fick jag mer känslan av dålig lukt, huvudvärk, högljuda människor, saker som går sönder, ångest och massa andra saker jag inte tycker om. Respekt. Det är ett ord som vissa borde lära sig och visa. Nu när jag blev arg tänker jag inte skriva något mer för att det blir lätt fel så jag väntar tills imorgon när jag kommer att få förstnämnda känsla igen ^^
-
Näej, jag kan inte vara arg, det är fjärilar i hela mig på ett barnsligt men samtidigt moget och dämpat sätt.
Jag har ju lärt mig den hårda vägen att aldrig ha så höga förhoppningar för att saker brukar ha en förmåga att, ursäkta språket, gå åt helvete, ibland. Vem försöker jag lura? det går åt helvete rätt ofta men jag tänker vara glad just nu för att just nu kommer aldrig tillbaka.
-
Lyssna på den här glada fina låten ^^
För att den var med när jag dansade idag och jag gillade den, typ.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0