Quick, shoot me in the face

Mitt hår är för kort, jätteslitet och har konstig färg.
Det gick uppför idag, känns som att det kommer göra det imorrn också. Jobbigt var det. Skolan på fjälltur, vi är estetare, inte gjorda för uppförsbackar och frisk luft. Vad positivt det lät med uppför, jag menade lixom att det är jobbigt att gå i uppförsbackar osv. Ni får tänka lite själv. Idag var en jobbig dag för mitt självförtroende. Typ ett steg från albino.
Fuck it, på samma gång som jag gärna skulle vilja anstränga mig så orkar jag inte. Usch. Shut the fuck up.
-
Glad tänker jag vara en annan dag. Kanske imorrn :)
-
Titta på den här, då blir man jätteglad faktiskt. Älskade Asdf ^^
-
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0