Jag kan se dig, du vet att jag tittar.

Lars Winnerbäck.
Kom igentligen på en mening med Lars Winnerbäck i men den försvann och jag behöver nog inte säga mer.
Svensk musik är så underbar ibland.
Winnerbäck, Lisa Ekdahl, Säkert, Melissa Horn, Veronica Maggio, Oskar Linnros, Daniel Adams-Ray, (snook alltså).
-
Jag är rädd, göra saker jag aldrig gjort gör mig rädd.
Jag tror jag har lite av den där sjukdomen, som jag inte kommer ihåg vad den heter, när man blir jätte rädd för förändring. Fast jsg blir inte jätterädd. Jag tycker om förändringar igentligen men jag är lite rädd för jag vet ju inte vad som kommer hända. Och jag tycker om att ha koll.
Ingen aning om någon överhuvudtaget förstod det där.
Men jag bryr mig inte för jag är cool.
-
Snygg bild. Porr. Eller reklam för jeans, beror ju på.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0