Swaag

life is violent and cruel by nature so when something good comes along you gotta stop and celebrate it, be grateful.

Lyssna på den här låten, den är så sjukt äckligt skön, jag blir så glad när jag hör den ^^

-

Ligger ända längst hemma i sängen och njuter av att jag inte har nån teckning, långsamt internet och 100 mil till närmsta vän. Okej, där ljög jag men det spelar ingen roll för det är skönt tycker jag. Jag vet ju ändå att Sötfia har en kir väntandes på mig i stawden till nästa helg. Eller till på onsdag, det hade varit trevligt med en onsdag, för det är ju någon typ av audition till dancehalls show-crew på lördag. Vet inte om jag vågar, jag vill inte vara med men de ska ju tydligen vara bra att gå på så många sånna som möjligt så man lär sig. Vad nu de ska va bra för. Nejmen de är bra, jag vet.

-

Intressant.
Tyst.

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0