Red lights, stop and go.

Trött och sliten men glad ^^
Vill hem men vill inte hem.
Vill ut men vill inte ut.
Det är sådär att jag vill veta vad som kommer hända ikväll om jag stannar så jag vet ifall det är värt att stanna. Jag ska iförsig bara tvätta när jag är hemma och de hinner jag ju imorrn och söndag. Men om jag åker imorrn så tar jag en buss som går antingen 7.10 eller 8.15 och de känns ju jobbigt. Plus att jag kommer då att måsta gå från frösön till stan utan hörlurar vilket är ungefär som att leva utan ett liv. Skittråkigt med andra ord. Och jag kommer att ha en mördande träningsvärk i mina ben (tack Kersti) och jag kommer förmodligen vara mer än tillåtet trött.
Hej beslutsångest.
Det är alltid såhär när det blir helg.
Men det lutar åt att jag stannar. Tror jag..
För jag har ju träning ändå och då kommer jag ändå inte hem förän typ halv 12 inatt.
Så då kan jag ju lika gärna kliva upp tidigt istället, det har jag ju gjort hela veckan och det har ju funkat, typ.
-
Hej vilket kul inlägg det här måste vara att läsa.
Jag kommer inte ens på något som skulle vara kul att läsa nu.
Jag tycker allt är kul att läsa så ^^
-
Bortsett från människor som totalförstör svenska språket.
Ord som köng, häj, cha, ah, ba osv.
Meningar som inehåller ordet fett t.ex fett glad eller liknande.
Visst ja fuska ibland men de ä ba så fett irriterande.
-
Haha, nejmen nu ska jag bestämma mig.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0