Som ett laddat gevär, utan fri vilja.

Waow. Och där satt jag och lekte med datorn på engelskan.
-
-
Jaa, nu ska jag snart springa ut till bussäcklet och promenera UPPFÖR äckelbackar i äckelöstersund.
Haha, jag tar tillbkaka det sista, jag trivs i östersund ^^ det är en fin stad.
Jag ska göra allt det där för att jag ska dansa en dans jag inte kan, för att kunna njuta av Ica Maxi-godiset och sitta i sängen, länge, och spela Jazz Jackrabbit 2 utan skuldkänslor.
Men. Det finns alltid ett men. Jag har ont i hela benen. skulle kicka på discon igår första gången efter sträckningen. Discon gick för övrigt skitdåligt och funderar på att inte kliva på scenen på showen, anyways, jag kickade lite försiktigt och lyckades sträcka framsidan av låret den här gången -.- inte lika brutalt som baksidan men ändå, det var fan onödigt.
Nu lyssnar jag på Daniel Adams-ray om ni ville veta.
Jag saknar folk. Folk i allmänhet alltså. Det tar emot att erkänna men det är lite tomt att bo själv.
Men nu må jag springa! usch. herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0