My heart st-st-st-stops.

Godmorgon! Idag drog jag på mig första bästa klädesplagg jag såg, as usuall, ungefär det jag hittar i sängen.
Jag önskar jag hade en resa att blogga om som den här tjejen.
Vem vill inte spendera x antal veckor i USA?
Anyways, jag och min kära fader drar iväg till Egypten i 2 veckor över jul, nyår och min födelsedag.
Guuuud vad skönt det ska bli att slippa fira den skiten.
Visst är det väl mysigt med massa mat, mycket snö, -25, sitta inne i soffan och kolla på kalle sen öppna paket.
Men nej.. jag känner att jag varken vill eller behöver paket.
Jag behöver ingenting och skulle jag känna att jag saknar nåt får jag väl gå och köpa det.
Värre än så är det inte.
Sen ska det bli mysigt och spendera massa tid med pappa, fast vi brukar ju bråka lite då och då, men det ska nog gå bra ;)
Så igentligen är det väl inte själva jul och det jag vill slippa, det är mest bara alla saker.
Haha, random inlägg.
Jag tycker om att skriva.
Nu ska jag till skolan och räkna matte, FML = Fuck My Life.
-
-
Här är min navel, säg hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0