Just run with it.

Yoo.
Tänkte blogga från skolan idag men internet var så segt, rasterna var så korta och människorna så virriga att jag var helt ur fokus. Hade ett 'samtal' med mina mentorer idag där jag klagade, massor. Haha, nejmen seriöst, jag har inte direkt trivts på skolan på senaste, inte för att någon är elak med mig, alls. Mina vänner där är underbara, men jag klagade på respektlösheten som går som en röd tråd rätt genom hela skolan. Enough.
-
Mina bästaste vänner gick sönder idag. R.I.P. Jag förstår inte hur jag ska klara promenaderna, bussresorna, långtråkiga lektioner eller allt väntande utan er. Mina älskade hörlurar. Ska leta i lådorna och se om jag hittar några dåliga pluppar.
-
Myste hos Madelene idage. Vi spelade ps2. Ett sånt där spel där man är en japan-gubbe åsså slås man mot varann, skitkul. Jag vann, allt ^^ Först vann jag över Anton sen blev jag less och då spelade Madde och Anton sen skulle Anton gå och då tvingade Madde mig att köra mot henne och såklart så vann jag, stooort. Sen kom Danel och Fidde in och kollade på när jag slog Madde några gånger, så ville de prova så då dängde jag först Danel sen Fidde, det kändes bra ^^ Fast det var nog mest tur och bra val av gubbar men det kändes iaf bra att vinna :D
Haha.
-
Nu sitter jag och pillar mig i naveln. Jo, jag gör det på riktigt. Ska äta nåt inte så nyttigt och typ. . . nej, jag vet inte vad jag ska göra. Kanske ladda ner senaste true blood ^^
-
Världens roligaste spel som jag och min kompis satt och nördade när vi var små, faan vad kul det var!
Jazz jackrabbit 2
-
Bra bild -.-
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0