If you don't by the ticket you won't win the lottery

Godmorgon!
Jag är trött och mår inte särskilt bra.
Ska tvinga i mig lite frukost och åka till dancehall och se om de blir bättre då.
utöver de är jag på utomordentligt tokbra humör ^^
Det är nog därför det inte blir så mycke skrivet här.
-
Mick Jagger – Visions Of Paradise
Maroon 5 – Moves Like Jagger - Studio Recording From The Voice Performance
-
Bara för att de är bra musik.
Jag lyssnar jätte mycket på Roger Waters nu och jag har ingen aning om varför.
Mer än för att det är äckligt bra.
Roger Waters – Wish You Were Here - Live
Roger Waters – Mother - Live
Roger Waters – Comfortably Numb - Live
Roger Waters – The Tide Is Turning (After Live Aid)
Roger Waters – Welcome To The Machine - Live
-
Sådär, nu kan ni ju vara nöjd ett tag ^^
-
-
Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0