asdf

Dagens självdestruktiva meningar.
Kanske stämmer det du säger att jag kastar bort mitt liv och inte blir annat än äldre.
Känslan aldrig mer.
Uppfyller kraven jag får men inte mer.
-
Positivt tänkande är överskattat.
-
Nejmen, dålig dag osv.
Sånna får man ha ^^
-
Idag har jag hatat på skolan nästan hela dagen, vääärrrdeeeeellllööööst..
Det är kaoz med allt där och jag trivs mindre och mindre, ingen hemlighet.
Tack ock lov att jag går dans.
Skulle aldrig kunna tänka mig att gå någonting annat där. alls.
Men dansa, det kan jag aldrig göra nog mycket så det är nästan värt kaos-situationen.
nästan.
Jag hoppas att jag bara har en sån där dålig vecka där allt känns jobbigt och dåligt.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0