ÄR

Hmm. Fighting on the internet is like running in the special olympics. Even if you win, your'e still retarded.
Skulle vilja säga så just nu. Folk som vänder kappan efter vinden i en diskussion. Ha gärna en åsikt som står ut men stå då fast vid den. Eller erkänn att du hade fel och säg förlåt. Jag är envis som fan så jag har svårt att erkänna att jag har fel men jag brukar inse det tillslut. Även om det kan vara lite sent.
Men även fast jag gör fel så kanske ni kan vara duktiga och inse det tidigare.
Tack.
'
Jag ville så långt härifrån att jag boffade krom. Har fastnat i snook igen. Snälla, snälla, kan de inte börja igen.
1990 nånting, underbart.
'
'
'
'
'
Usch. bra musik.
Tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0